Odată cu pandemia, mai ales la începutul ei, au circulat online diverse resurse și alternative de petrecere a timpului atunci când stăm acasă. Printre ideile împărtășite și conținutul distribuit, am observat destul de des articole care promovau locuri care puteau fi vizitate de la distanță prin intermediul tururilor virtuale.
Tururile virtuale ca instrumente de prezentare, promovare sau vânzare nu sunt ceva nou, însă se pare că pandemia le-a adus în lumina reflectoarelor, mai ales în România. Acest lucru l-am resimțit și în calitate de agenție digitală care creează tururi 3D și experiențe interactive 360°.
Primii care s-au orientat spre aceste soluții digitale au fost agențiile imobiliare. Însă, în ceea ce ne privește, ne-am bucurat mult mai mult să vedem că antreprenori, manageri și oameni de marketing au devenit mai deschiși și mai dornici să investească într-un astfel de produs digital.
E important să setăm de la început așteptările. Simpla transpunere digitală a unui loc din realitate – muzeu, proprietate, showroom, clinică, pensiune etc. – nu e o garanție a succesului. Altfel spus, a avea un tur virtual nu înseamnă automat că vei economisi timp și bani, că vei vinde mai repede sau mai mult, că vei avea mai mulți clienți sau că vei fi mai vizibil. Însă, cu siguranță un tur virtual poate să contribuie la atingerea unuia sau mai multor astfel de obiective… Doar dacă gândim integrat și planificăm.
[…]
Acesta este un text original ©OMNIvision, publicat pe site-ul start-up.ro. Puteți citi articolul în întregime AICI.