Cu ocazia participării OMNIvision la cea de a 8-a ediție GoTech World, ce va avea loc pe 2 – 3 octombrie 2019 la Romexpo, am ales să detaliem într-un articol 3 dintre beneficiile majore pentru care tururile 3D imersive merită valorificate și integrate în strategia de marketing digital.
OMNIvision: 3 beneficii ale experiențelor 3D imersive în strategia de marketing
„Una dintre marile provocări actuale ale specialiștilor în marketing digital e aceea de a capta și menține atenția publicului țintă. Conform unui studiu derulat de Microsoft, odată cu transformările digitale, se pare că atenția oamenilor în online e în continuă scădere, ajungând în prezent la o medie de 8 secunde.
Această informație nu e însă atât de îngrijorătoare dacă înțelegem contextul. Ținând cont că există din ce în ce mai multe opțiuni de conținut disponibile, oamenii devin din ce în ce mai selectivi cu acestea. Și iată că aici intervine rolul creativității și al empatiei în a dezvolta conținut atractiv și relevant pentru consumatori.
Noile tehnologii, platforme și instrumente digitale oferă o gamă largă de soluții care vin în sprijinul afacerilor care doresc să se promoveze, să-și consolideze prezența online și să creeze conținut de calitate. Dacă o imagine valorează cât o mie de cuvinte, o experiență vizuală imersivă are puterea de a dezvălui o întreagă realitate. Iar una dintre soluțiile digitale ale momentului este reprezentată de tururile 3D imersive.
Fie că vorbim de afaceri locale care folosesc mediul online pentru a atrage noi clienți, fie că ne referim la companii care urmăresc să dea dovadă de deschidere față de viitorii angajați sau parteneri de business – tururile 3D imersive devin instrumente de comunicare eficientă.”
(…)