Spre finalul lunii august, am avut plăcerea să acceptăm invitația venită din partea Mediafax și să luăm parte la un scurt interviu despre tururile virtuale pe care le realizăm în cadrul OMNIvision, cu focus despre cum pandemia a crescut interesul cu privire la aceste instrumente moderne de prezentare și promovare.
Doi tineri din Cluj au o afacere care cartografiază locaţii la 360 de grade şi spun vizual povestea oamenilor şi a locurilor.
„Eduard şi Andra, doi tineri din Cluj folosesc cele mai noi instrumente digitale şi prezintă într-o manieră modernă instituţii şi locuri care merită promovate. Când a văzut rezultatul muncii lor, Adrian i-a contactat ca să cartografieze o clinică de kinetoterapie din Bucureşti. Astfel pacienţii ştiu cu ajutorul unui click cum arată locul unde vor fi trataţi. Şi Universitatea „Babeş-Bolyai” poate fi explorată printr-o vizită virtuală. Turul a fost creat special pentru viitorii studenţi pe care pandemia i-a ţinut departe…”
Întregul articol și înregistrarea video pot fi accesate aici: Afacere de pandemie – tururi virtuale pentru apartamente sau săli de evenimente
Foto: Bethlendi Tamás @Bathory Days 2019